Skuld

Jag vet vad du känner jag vet vad du tänker
okej men ge mig inte dåligare samvete för varje gång du ringer.

Jag vill bara att min fina mamma ska bli bra
Det är mörkt och kallt ute men här inne är det varmt
jag vill ha tillbaks min mamma

ge mig inte skuldkänslor snälla sluta
Det här vill aldrig ta slut
men det är du som förlorar om du fortsätter

Håll oss kvar som vänner syskon

sista tiden ska väl inte vara så här????
Nu längtar jag till min mamma
det sliter och drar i mig nu

jag har en familj som kallar efter mig med småbarn som behöver mig!

snälla sluta ge mig det dåliga samvetet jag gör så gott som jag kan
jag bor långt bort i en annan del av landet jag kan inte komma på en kvart.

Anonym

Petra!

Jag vet att du vill din mammas bästa.

Jag vet hur du har/tar hand om henne så mycket du kan. Och jag vet att din mamma vet det och känner det med. Det är inte så lätt att bo så långt bort när sina nära och kära blir sjuk.

Vet hur det var när vi både i Öland. Man hade ont i magen varje gång telfonen ringde. Joakims morfar var ju så sjuk..

Försäk att ta dagen som den kommer,vet att det är tungt men försäk.

Kram/N

Lotta

Det var ju för receptet på varm smörgåstårta som jag köpte tidningen, ser helgott ut ju =)



Tråkigt att du ska behöva känna skuldkänslor för att du inte kan vara hos din mamma =( Jag tycker du åker dit rätt ofta ändå för att bo så långt bort !

Jag tror inte din mamma känner att du sviker henne, o det är väl huvudsaken !!

Många kramar !

Petra

Nattis:ja man kan ändå inte göra så mkt åt situation det är lite svårt för alla kram



Lotta:hehe gott:-) jag tycker oxå vi åker ner ofta men tydligen räcker inte det?ja de viktigaste är vad min mor tänker:-)kram