Tänk vad glad jag blir!



Hur glad blir man inte av denna award ;-)
Tack Tack

sänder den vidare till alla mammor som läser just min blogg och ni vet vilka ni är!

Puss&kram och Tack Lena.
Anna

Ser ju här att du redan fått en men du har en hos mig med :)

Kram kram

Anna

Ser att du redan fått en award men du har fått en av mig med ändå för jag gillar din blogg!

Kram kram

vintageretroprinsessa

Hiiii hiii då suger jag åt mig är mamma och din vän ;)



Kram på er.

♡ GucciMama ♡

Det var så lite så...Har inte fått jobbet än på dagiset väntar till på torsdag för att få svar

Petra

Anna:åh supergulliga du:-)självklart gillar jag din blogg oxå kram



Jessica:ja gör det :-)kram kram



GucciMama:hehe ;-)ok då håller jag tummarna på torsdag kram

Amanda

Ja, det kanske jag ska göra. Om inte ögonen går i kors på mig. :o) Tack för tipset!

Duracellmamman

Visst är den fin!!! Eftersom jag är skaparen, väljer jag att inte ta med mig den!



Kramis

Petra

Amanda:ja det tycker jag ;-)



Duracellmamman:hehe ok :-)