Theo kom med killbaciller



Idag har vi haft besök av lilla Theo och hans mamma
Engla var så nyfiken på Theo han är ju bara 7 mån och satt mest på golvet o tittade och lekte med leksakerna.
Men snart kommer han i kapp och kan jaga henne runt huset :-)



Full fart framåt med gåstolar och bilar :-)


Theo en riktig liten snygging ;-)

Engla fick syn på Theos napp och den va spännande smakade kanske kille:-)
Inte lätt och veta vems som är vems napp alla gånger.

Kul att ni kom förbi på en lekfikadejt med oss idag!
Sandra

Tack för en trevlig fikastund! =)

Kan ju inte vara sämre jag än att skriva ett litet blogginlägg dagen till ära med lite söta bilder =)

Jag kör på den stilen att jag kör klumpvis med bilder istället nån gång ibland..haha!

Petra

Sandra:ja blogga på du ;-)kom gärna förbi fler gånger det var trevligt!

Erika

jo, bada gör jag rätt ofta men inte var dag jag kör med scrubb o inpackning o hela kittet ! vilka sötisar du har föressten :)

Petra

Erika:härligt med et litet minispa då;-)tack