Bus På Bibliotek

Idag efter vi hämtade Alexandra från busstationen besökte vi biblioteket.
Där fanns en stor träbåt at leka i.
Engla trivdes med syrran och hade skoj!


Titta vad jag hittat :-)


Alexandra fann sjöboden väldigt snabbt :-)konstigt??neeh.
En dator fanns ju tillgänglig.


Engla funderar vad hon ska leka med nu!

Efter bibblan tog vi oss en snabbfika sen gick vi hem i halkan.
Hade lite småbråttom ef som Alexandra skulle få börja med miniorerna ikväll


Medans mamma lagade mat i huset så rev Engla ut allt som fanns i lådan:-)


Det gick bra att rita själv oxå :-)fint det blev!

Sedan efter maten så följdes vi åt till församlingshuset där Alexandra skulle börja på miniorerna
De flesta barn var typ i tonåren sen fanns det killar i Alex ålder som spelade bandy
Alexandra fick hjälpa till att göra fruktsallad sedan fick alla barnen höra på en saga sedan avslutade de med en bön:)
Alex höll nog på att smälla av när de skulle be ja vi är ju inte direkt religösa i våran familj:-)
Men nu har vi provat på det oxå:-)
Allt för att Alex ska få lite mer kompisar här i stan men tyvärr lockade detta inte så mkt heller ef som det fanns inte så många tjejer i hennes egen ålder och jag och Engla kan ju inte följa med varje gång!
nää vi får hitta på ngt annat kanske!

Nu ska jag fixa undan lite härhemma sen prata med Thimmy som nyss kom hem!
Engla somnade bums klockan åtta då vi kom hem.

snart ska jag oxå försöka att sova annars blir jag lätt en drakmamma:-)

Puss på er!
vintageretroprinsessa

Blindstyre

såg du mig inte i dag vi tutade ju på dig från en bil :=)

ni stog utanför bibblan surrade med nån :)))))



kram

Lotta

Vilken otroligt söt klänning Engla har på bilderna =) Hoppas ni hittar nå't annat bra som Alex kan gå på. Scouter eller nå'n gymnastik kanske ? Jazzdans var väldigt populärt här ett tag, kanske nå't sån't finns ? Kram på dig =)

Petra

Jessica:haha inte hörde jag bilen tuta heller:-)



Lotta:Tack ja den e söt;-)jo precis dans e ju kul o scouter e lärorikt hehe kram