God morgon

Jag har sovit max två timmar  denna natt,så nu kliver jag upp
orkar inte ligga därinne o grubbla mer.
B har åkt till flygplatsen är väl uppe i luften och snurrar nu;-)
Saknar honom redan blir så extra tomt nu.

Fick reda på att min morfar har åkt in på sjukhus för hjärtsvikt :-(
Det känns som det blir liiite för mkt tråkigheter i mitt liv just nu.
Men han mådde ändå ok!
Ska ringa och försöka att få tag på vilken avd han hamnat på.

Om jag ska vara ärlig så blir jag så less på att höra att jag typ har det lätt för mig som bor 50 mil ifrån allt.
Nu bor jag här och det innebär inte att jag slutar tänka?

Jag kan inte åka ner heeela tiden och dessutom har jag Engla med mig överallt jag har ingen barnvakt som vissa andra
aaaah blir så less.

Det viktigaste är väl ändå att morfar ska blir bättre och att mamma ska orka vidare med sin förbannade skitsjukdom

 nu ska jag sluta grubbla för det blir inte bättre det tar bara en massa energi från mig.
åhhh vad jag längtar ef sportlovet just nu,då ska vi härifrån ska gömma oss i den värmländska skogen och bara mysa och vara ute i snön.

Dags att väcka Alexandra och göra frukost!
Thimmy är snäll som kör ner henne till bussen idag.
Kristin

Men vad jobbigt att det kommer så mycket på en gång. Förstår ju att det redan är frustrerande att vara långt ifrån sina kära speciellt när dom är sjuka och inte blir det väl bättre att behöva höra det av andra att du borde vara där. Du har ju faktiskt inte bara Engla att tänka på heller utan fler barn att ta hand om. Att ta med sig Engla är väl en sak men dom andra har ju skola mm. Blabla från mig nu men jag hoppas att det snart ska bli bättre för er. Stor kram!

Petra

Kristin:Tack :-)ja det är inte lätt...vi får pratas mer i morgon kram kram

Tess

vad tråkigt med din morfar, tycker ni har tillräckligt med skit nu :( hoppas att det går bra, stora kramar

Petra

Tess:ja nu får det vara nog med tråkigheter annars flyr jag till en öde ö :-)kram

anneli

Det är väl inte lättare när man bor långt bort!!

Då har man det ju bra mycke jobbigare!! Konstigt hur vissa tänker...

Om du skulle fara ner hela tiden så skulle det inte ``hjälpa`´ nån..

(klart man vill vara nära sina kära)men du har en familj att ta hand om åxå som åxå behöver en trygghet:)

Jättekramar anneli

Petra

Anneli:Nä det är skitjobbigt att bo långt i från tycker jag.Men vissa tänker inte längre än näsan räcker:-)KRAM