En Kvällstur Till Akuten

Jag nyper mig i skinnet för att få reda på om jag har någon mardröm eller så.
Det här är bara för mycket!
Min morfar skrevs ut från sjukhus idag det var ju visserligen en glädjande nyhet
Men vem åker inte in då? jo min syster som hamnar på hjärtavd....stress??brännande känsla vid bröstet.
Nu är hon inlagd.
Helt sjukt.

Kommer hem efter en lekstund med barnen och kompis med dotter från biblioteket,vi lagar mat sedan ser vi på teletubbies,när jag lämnar soffan för en minut och är kvar i samma rum så hoppar Engla rätt ner från kanten och hamnar på pannan världen DUNS....Jag får panik ,in med henne i badrummet och kollar så inget är hål ,blöter en kall handduk medans hon skriker,Alexandra kommer nedspringandes från trappen och blir jätterädd när hon ser Engla.
Jag försöker hitta nr till sjukvårdsupplys men det funka inte så bra i mitt tillstånd med en skrikandes bebis på armen
jag googlade fram nått men vett i tusan vart jag kom.

Thimmy var i garaget och tvättade bilen,jag sa åt Alexandra ringa honom snabbt för vi måste in till akuten
bulan i pannan var som en golfboll.
Han körde oss in och vi kom in och fick prata med en sköterska hon tyckte  Engla såg pigg ut så vi väntade i väntrum tills läkaren tog emot oss.

Man blir ju livrädd om det skulle vara hjärnskakning el nått ännu värre.
Men det var det inte tack och lov.
läkaren förstod min oro,man känner sig lite fåning men man vill ändå veta att inget farligt hänt eftersom det var kväll och nästan läggdags.
Men Engla höll sig pigg tills nu :-) positivt tecken och hon har ätit och druckit och behållt allt.
Jag hoppas att hon sover gott inatt och att hon slipper kräkas.
Jag har henne i min säng.

Usch det är bara för mycket skit omkring en just nu.

Nu ska jag sova med mina småtjejer,Alexandra får oxå sova i mammans säng ikväll:-)
Mina älskade fina tjejer så det kan gå!
♡ GucciMama ♡

Tack så jätte mycket :-) Runt tolv barn är det och dt går faktiskt jätte bra. Engla då?

Petra

GucciMama:ok Engla har inte börjat på dagis ännu!

Lotta

Nämen fy så mycket som händer er nu, vilken tur att Thimmy var hemma !! Får hoppas att det inte är nå't allvarligt med din syster heller.

Många kramar !!

Amanda

Usch vad otäckt! Hoppas det ändå blir en lugn natt och att ni får sova gott.



Det blev morotskaka igår här hemma. Tack för tipset! ^^

Petra

Lotta:nä jag tror det är stress med henne.kram

Amanda:jasså vadgott ja vi sov bra i natt kram