Vad blir det för mat?

Alla danspar i Let's dance 2009 Foto: Linus Hallsénius/TV4

Ikväll blir det soffmys framför tv:n Let`s dance startar ju ikväll på tv 4
ska bli jättespännande att se.
Hoppas bara att man kan sitta i soffan i lugn o ro usch känner mig inge vidare pigg alls i kväll
har ont i magen o känner mig som en stor elefant som mår illa
Gravid?????
näää inte de minsta men det känns så i min kropp just nu fy bubblan.

B fick åka till läkaren på förmiddagen det var influensan han fått
nice!
sängliggandes en v då ;-) med hög feber
jag gick till apoteket för att införskaffa mer alvedon och receptbelagd hostmedicin till honom.

Hämtade upp Alexandra på busstationen sen körde Thimmy oss till konsum coop för att handla tacos till middag i kväll
Hade en envis Engla med oss som skulle styra kundvagnen;-)

Nu ska jag försöka orka mig på att plocka upp allt som Engla river ner på golven i detta hem.

puss&kram ha en trevlig kväll;-)
vintageretroprinsessa

Ussh stackaren :(

Tur att han har er som tar hand om han :=)))))



Du får kika in på msn ;)

alltid när vi ska prata kommer annat imellan :=))))

Hoppas ni har det fint trots sjukdom i familjen,





Massa kramar

Petra

Jessica:halloj där ja de e tur men ja e så fasligt trött idag :-(vill inte bli sjuk kram ska kika in på msn senare nu e det fullt ös.

Tess

så mysigt med tacos och let's dance :-)

ha en fin fredagskväll! kram

Anna

här är det oxå Let´s dance som gäller :) Har du någon favorit? Tacos lät mumsigt det kanske man skulle at och äta i helgen?! Tack för tipset :)

Hoppas ni får en trevlig helg trots sjukdom!

Kram kram

Mia

Isch, influensan...blä! Man är ju helt matt efter en sån pärs. Hoppas ni andra i familjen slipper undan - om inte, iaf lindrigare. Ha en bra kväll!

vintageretroprinsessa

Kenny såg ej Alex så tidningen ligger kvar i hans rygga



kram

Duracellmamman

Vad tycte du om Lets Dance?!?



Gravid... är ju betydligt roligare än influensan ;-)



Trevlig söndag!!



kramis

Amanda

Usch, influensan är inget vidare! :oP



Vad tyckte du om Let´s Dance då? Vem var bäst?

Jag tyckte Morgan var störtskön! Vem hade trott det. :o)

♡ GucciMama ♡

utmanat dig hos mig :-)

Petra

Tess:ja lets dance va kul:-)

Anna:favoriterna e väl maggan och Bagge :-)kram

Mia:influense e inte kul vi har klarat oss peppar peppar kram

Jessica:ok ja märkte det ha ha kram

Duracellmamman:Det var spännande m lets dance ska följa det nu många roliga som är med:-)

Amanda:vet inte vem som var bäst ännu kram

GucciMama:ok måste kolla när tid ges:-)