Det pirrar lite i magen mamma.




Den här duktiga tjejen flög flygplan själv till sin pappa igår kväll
Lite oroligt allt var det innan det pirrade lite i magen som Alexandra sa :)
Hennes pappa mötte upp henne på övilks flygplats bestämd tid och allt gick så bra
Först klev hon ombord av alla med lite assistent hjälp och en lapp runt halsen ;)
höga kusten flyg hade verkligen bra service där,även hennes resväska kom först av alla vilken lyx va?

Nu har vi bara Engla hemma som låter i huset :)
Vi har varit hos min mammas lgh idag det kändes konstigt och ledsamt så tomt och tyst och ingen mamma/mormor  var där.
Har hennes soffa ute på försäljning så det kom dit en spekulant men hon ville pruta 3.000 kr  och det var på tok för mkt så hon fick gå tomhänt.

Nu är det middag som gäller sedan ska jag iväg till läkaren har en gyn tid ikväll ihate it.

på återseende
Johanna Persson

Hoppas det gick bra ikväll. Skickar lite lycka-till-kramar!

Har skickat iväg några galna mail till nära och kära och då slog det mig att jag har ingen mailadress till dig. Har du nån? Skicka gärna över den på sms så ska jag lägga in dig på listan. Jag är dålig på att maila själv, men ibland får man ju nåt kul som man vill skicka vidare...



Kram kram!!!!

Hemma hos Katta

Vilken duktig tjej du har! Måste vara lite coolt att flyga själv i den åldern...



Ha en bra kväll! Kraam /Katta

Erika

Duktig tjej :)

Mia

Vilken otroligt redig tjej du har!!

vintageretroprinsessa

Halloj :)

duktig Alex var som vågade flyga själv :)



Hoppas att det går bra på gyn tiden .



allt bra med er annars ?



kram

Petra

Johanna:Min meil adress finner du längs ner till höger men jag kan sms oxå;)kram till dig



Hemma hos Katta:ja det var cool för henne hon e så duktig kram kram



Erika:Tack :)



Mia:Japp hon e cool kram



Jessica:ja hon e så modig lilltjejen där;)slapp gyn det var ngt fel inbokat hehe skönt kram o håll utkik ef Alex