Högtryck




Hejsan en varm dag igen:)
Blev ett besök på vårat närsjukhus idag jag tog med Alexandra medans B tog hand om Engla
Jag skulle ta blodprov och gissa om mina armar är sönderstuckna :(
De provade 5 ggr och tillslut blev jag skickad till lab där gick det efter andra försök.
Sedan tog jag och Alexandra en egendag i täby centrum vi käkade lunch på donken sedan blev det shopping:)
Nya skor och lite nytt från pop vi hittade även en rolig butik som bara har kalas grejer.

Åkte sedan hem och badade med Engla innan vi grillade fläskytterfile
Nu har lillan nyss somnat puh så skönt hon är en nattuggla.

Imorgon är det helg och det känns skönt då man har B hemma vi ska bygga på staketet hela helgen så det blir klart
Alex hjälpte till och måla igår kväll.

Nu e jag helt slut nu väntar nog kudden på mig men först ett glas iskallt vatten:)det är verkligen varmt här inne men det går inte att öppna för det är så jäkla mkt mygg ute.

tjing tjing hörs i morgon!
Mia

Vad trevligt med egendag för er två! Det kan behövas ibland tror jag. Speciellt när de små tar så mycket tid och energi.

Anna

Va roligt för er att bara få vara ni en stund.

Hoppas det inte är något allvarligt med dig.

Hoppas ni får en bra helg! Lycka till med staketet!



Kram kram

vintageretroprinsessa

Tviii vala för massa mygg inget man vill ha in i huset :)



Hoppas att dagen varit tll belåtenhet :)



massa kramar

Petra

Mia:ja de små tar en massa energi så det blev en lugn dag i går hehe kram



Anna:nej nej jag mår bra:)staketet ska vi fortsätta med i morgon kram



Jessica:japp då lite åska men annars ok kram