Jag kysste den inte älskling!


Mor&son

Thimmy har blivit stor:)
han bor själv
han körde bil själv i nästan 60 mil hit
herregud vilken duktig kille jag har va?
dessutom körde han hem med värsta släpkärran med soffa och säng till sin nya studentbostad
inte illa pinkat.

snart kommer han tillbaks och då stannar han en vecka så vi kan hitta på lite bus


saknar dig mitt stormonster:) och ta det lugnt i helgen annars kommer jag upp o jagar dig.


åhh inte bloggkameran igen morsan ge dig!




Lite drikki time innan vi åkte ut på lite äventyr.


Måste även visa er min nya polare jag hittade i trädgården då jag stod och hängde vår tvätt
tyckte  det rassla lite ur buskarna och vips så hoppade denna pryl fram


En kvack kvack som Engla sa :)



Men jag försäkrade mig snabbt till min pojkvän att jag kysste den inte efsom jag redan har min prins hö hö hö
Men blir det snart varken förlovning el giftermål så vett i tusan;)då kanske grodan kommer tillbaks älskling.
anneli

Stora killen:)

Jag är impad på att han fixade den långa körningen med släpkärra.

Snyggt halsband du har;) haha

kram

Petra

anneli:ja han e tuff verkligen;) javisst e det snyggt grymt snyggt fick det av en tjej som gjort det kan det vara du:)kram

Nathalia

Hej gumman!

Blir det något bröllop?

Glöm inte att bjuda mig då ler

vintageretroprinsessa

Hallå sötnosar :)

Ni ser ut att trivas där nere hääärligt :)



Hur långt har Alex till skolan sen =

?



Hoppas att ni får en toppen dag kraaam

Petra

Nathalia:bröllop haha nej de vet jag inget om;)



Jessica:Jag tror jag kan trivas vart jag än bor ;)tror det e en kilometer el nått kanske lite mer kraaam

Erika

jag såg din T på åsele marknaden :P