Livet går vidare men det blir sig aldrig likt.



Ovanför våran öppna spis har jag min mamma i en fotoram och försöker att tända ett ljus så ofta jag kan
Det känns så skönt att få minnas henne som frisk och glad,den svåra sjukdomstiden är över nu.
Mamma behöver inte lida mer nu.
Men min saknad är så stor så stor.
Varje kväll innan jag somnar så kommer tankarna ibland fäller man en tår ibland ler jag över att hon har det nog bra nu där med mormor och sin bror.

Det är så svårt att förstå att hon inte kommer tillbaks något mer.
Alldeles för ung för att dö ifrån oss.

Du finns alltid i mitt hjärta och mina minnen
Jag ska alltid älska dig!

Livet går vidare men det blir sig aldrig mer likt.

Önska jag kunde fått mer tid tillsammans med mamma när hon var frisk att vi kunde rest utomlands och haft skoj.
Hon sparade hela sin semester förra året men till vilken nytta då
Man ska ta vara på livet och tala om hur mkt man älskar sina nära och kära en dag kan det vara försent
Allt gick så snabbt med denna hemska livmodercancer.

Älskar dig mamma!
Johanna Persson

Ja man ska verkligen passa på att leva i nuet när man har chansen. Man vet aldrig vad som händer! Det kanske är tur också...

Jag är också lite blind, här läser jag din blogg nästan varje dag men har inte sett din mailadress! Nya glasögon?!?!?

Petra

Johanna Persson:nää inte e du blind qvinna :)hehe men nu har du den kram kram kram

vintageretroprinsessa

BOJKOTTA cancer kan den inte bara puts väck försvinna så att fler människor skulle fått left.

Hoppas allt är bra kram kram



Petra

Jessica:Ja om det gick att bojkotta utrota denna skitsjukdom så.Allt e bra kram

Lotta

Hu så hemskt att mista någon så. Man hoppas väl alltid att det ska bli bra igen när någon blir sjuk.

Nä, det gäller att leva här o nu i vilken ålder man är i. Man vet ju aldrig vad dom väntar en.

Många kramar !!

Nathalia

Hej gumman!

Du har så rätt man ska leva hära och nu.

Säj det man vill säja till maniskor.

Vilka fina bilder du lagt in på huset erat. Jättekul att se.

PS jag har en liten present jag vill ge er till huset.. Men behöver veta en sak färst. Vad har ni fär färger i huset.

Kram/N

GucciMama

Jag beklagar verkligen, har inte varit inne här på ett tag så jag har missat det helt. förstår att du är ledsen men som du säger hon har det nog bra däruppe:-( beklagar vännen