Underbara söndag



Godförmiddag denna söndag!

Vaknade vid 9 tiden kände mig utvilad såå härligt med en liten som gillar att sova på mornarna:)
Nu blir det sen frukost sen bär det av till Arninge c har lite ärenden

Får besök på em/kväll besök från sundsvall som ska övernatta här med sin husvagn
Jag vill oxå ha husvagn men B vägrar han avskyr ordet husvagn ;)han vill ha båt istället.
Ja man kan ju inte få allt man vill på denna jord.

Solen lyser m sin frånvaro och jag som tänkt sola idag då jag var inne hela soliga dan i går för att städa och göra fint.

Hoppas ni får en trevlig söndag.

puss&kram
Barnens Hjältar

Vad kul att du vill vara med och tävla, jag drar en vinnare ikväll :-)

Mia

Jag håller med din sambo, inte husvagn, men jag får nog säga inte båt heller. ;-)

Ha en fortsatt bra söndag.

maria

Ja, synd att man inte kan limma dit hårspännena hehe:)

Petra

Barnens hjältar:spännande



Mia:jooo hellre båt då;)



maria:ja hehe