Flygplan


Alexandra på arlanda


I tisdags åkte Alexandra till sin pappa i övik

Min duktiga tjej fick flyga för första gången ensam och hon var så stolt.


Engla tyckte det var spännande att se alla flygplan.


Alexandras flyg som flög henne till övik vink vink


Vilken tur det finns flyg :)
buss tar ju en 8 tim och jag skulle aldrig våga sätta Alex på en buss så långt tid ensam.
Men nu är det pappavecka som gäller i en el två veckor vi får se när hon vill hem till mamman igen;)
Men det kan vara skönt att få besöka hennes pappa under sommarlovet innan skolan börjar för sen blir det inte så ofta de kommer att ses.
Jag är så glad att hennes pappa och jag kom så bra överens med denna flytt till sthlm :)
Lotta

Så spännande för Alex =)

Men jag hade varit riktigt orolig jag, hönsmamma som jag är ;)

Hoppas ni trivs i ert nya hem !

Petra

Lotta:joo jag var supernojjig och sedan säga hejdå var inte lätt tur det gick fort för tårarna började nästan trilla på mig.

Amanda

Oj, det var stort kan jag förstå. ^^

Flyga själv! Det är mer än vad jag har gjort. :o)

Kram

Mia

Hon är ju jätteduktig!

Ska hon bo och gå i skola hos er i Täby?

Petra

Amanda:haha ja det var stort :)



Mia:Tack ja hon e en tuffing hon ska bo och gå i skola i täby:)