Sovrum


Vårat sovrum,bara att kliva upp och öppna altan dörren för ett morgondopp:)


Idag äntligen hittade jag tillbaks till min energi fick sådan inspiration att fixa en del saker i hemmet och det
passade bara fint då regnet har vräkt ner hela dagen.

Har fixat med Englas rum satt upp lite tavlor och rensat undan så hon får fint i sitt lilla nya rum
Tanken är ju att hon ska sova där om nätterna nu.

Vi trivs jättebra i huset och det finns mkt vi ska göra men det är mer enkla grejer som att sätta igen en vägg och tapetsera alla rum,men inget är superbrådskande just nu.
Alla har vi ett varsitt rum med egen dörr som Alex brukar säga;)hon hade ju ingen dörr i övik.

Det viktigaste projektet är staketet till poolen och det håller min  käre B-friend på med om dagarna.

Har man ett hus har man ett livslångt projekt som aldrig tar slut det är det som är så roligt att man kan förändra och förnya.
Emily

va mysigt :) Vi ahr också pool utanför, SÅ mysigt!



Ja den är ny, kanske inte hade kommit då du var där men nu har den absolut kommit. Den är dock rätt poppis så skynda!



kram

Emily

Engla bockar och bugar från sängen :)



Jo vi bor i Sollentuna, så det är inte långt alls. Har kusiner som bor i kyrkby, fin fint där!



Du får komma till stinsen någon dag :) jobbar ju där!

Petra

Emily:ska kika ef tunikan igen;)ja det måste jag göra :)då vet jag vart du jobbar då:)

Maria

ÅÅååå vilken lyx att ha poolen precis utan för sovrumsdörren, inte illa, man blir lite avis=)

Första gången jag läser din blogg och va kul att få följa med någon annan 3barnsmamma, kul att läsa vad som händer i ditt liv....

Ha det bra

Petra

Maria:Tack ja du är välkommen tillbaks då ha en fin helg

Myran

Åhh, så mysigt! :)