Vänner




Super tack till mina finaste f.d arbetskamrater ,vänner från Örnsköldsvik
Ni är så rara och fina.
Ett stort tack till er då min mammas begravningsdag var ni har stöttat och tröstat mig
så otroligt fint av er att skänka pengar till cancerfonden,jag fick erat telegram inne i kyrkan och det kändes så mkt lättare med allt den dagen ska ni veta :)

Tack för att ni tänker på mig och min familj.

Saknar er puss på er allihopa hoppas att vi ses snart:)
Amanda

Vänner är guld värda! ♥

Erika

vars i övik jobbade du? :)



kram

Petra

Amanda:ja verkligen:)



Erika:Var anställd på NMV :) kram

anneli

Saknar dej här!

Kramar i massor

Petra

anneli:ååh vad kul att höra vi hörs kram kram

Erika

Älskar den där bilden =)

Petra

Erika:ja full m glädje:)

mia

Beklagar din och din familjs förlust, kram.