Dags att ta nya tag!

Måndag och ny vecka igen!
Bara att kavla upp armarna och sätta fart tjihoo vilken energi jag har (NOT)
Men den kanske kommer om jag har tur någon gång  i framtiden typ vid nyår el nått?vad vet jag;)

B blev tvungen att flyga ner till huvudstaden för att fixa med praktiska ting ang huset,flyget upp går inte förrens i kväll grrrr
vad jag e arg nu 21.00 e han hemma och vi har en miljoner grejer till att göra och i morgon kommer flyttbussen.
Men shit happens vad gör det om hundra år.

Igår var mammas dödsannons i DN vi leta över allt efter en Dagens Nyheter utan resultat:(
Sen ringer snälla Anneli och har hittat den på hennes statoil mack där hon bor :)där blev min kväll räddad
snäll som hon var kom hon förbi med den på kvällen:) Tack snälla fina rara bästa.
Även om jag visste hur annonsen såg ut vill man ju ha tidningen.

Nu ska jag bråka lite med Engla o penicillin :( men sånt som måste göras om man ska bli frisk.





Kram på er!

Kristin

Vilen tur att du fick tag på DN, vi hade den inte här på jobbet. Du ska se att energin kommer tillbaka :) Såg dig och dina tjejer idag, kanska var ni på väg till UH?! Jag hade varit på stan på min lunch och körde ut ur åhlensgaraget. Kramkram

anneli

De va så lite så:)

Klart man vill ha tidningen.

Lycka till med den sista packningen.

Hoppas du inom snar framtid kan få tid till å njut vid poolkanten i ditt nya hem.

All lycka i världen sänder jag dej..

KRAMAR

Petra

Kristin:haha ja den kommer väl så småningom;)japp vi var på UH åt lunch kram kram vi hörs



Anneli:nää det var mycket värt;) ja du denna packning jag ger snart upp grrrr...slänger resten hihi ja nu jäklar ska värmen komma till täby så vi kan bada hela dagarna.KRAM VI SES NÄR VI SES

Anna

Oj tänk att det redan är dags för er flytt! Spännande! Hoppas flytten går bra och att din energi kommer tillbaka snart!



Kram kram