Du finns alltid hos mig

Hittade en sån fin dikt som jag vill dela med mig,den kändes så nära.


Så vi ska skiljas nu...
så konstigt
så omöjligt
du ska vidare
Jag får stanna kvar
så naturligt
men oförståligt...

Vem ska leda mig rätt
viska små söta ord...
om hur underbart vacker jag är
För vem ska kunna
Se mig med dina ögon...
vem ska göra mig så hel
som din kärlek bara kan...

Våra liv ska gå en stund
hand i hand...
titta varandra i ögonen...
skicka minnen mellan blickar...
vi ska gå en stund
hand i hand...
i väntan på döden...

Älskar dig mamma!
Frida

Att förlora ngn som står en nära är förenat med en sådan sorg...

Jah hoppas verkligen att du får vara med denna ngn snart!!

varmaste kramarna<3

Petra

Frida:Tack kram

vintageretroprinsessa

Så otroligt fin :)



massa kramar

Mia

Den var underbar!!

Tack för att du delar med dig.

Kram!

Petra

Jessica.ja den passade så in på oss :)kram



Mia:Tack tack kram

Anna

Det var en jättefin dikt!



Kram kram

Lotta

Så otroligt vacker dikt.

Många kramar !!

Petra

Anna:Tack kram



Lotta:kram kram