Ha begär

Igår skulle jag ringa till vårat sushi ställe och beställa take away
Men när det svarar så är det en telefonsvarar e som säger att de öppnar på onsdag igen :( :(
Meeen jag vill ju ha sushi nu tänkte jag, okej vad gör man det e bara att gilla läget liksom.
Herregud ska jag behöva vänta ändå tills i morgon.

Finns det ingen vänlig själ därute som vill komma hit med lite sushi till moi??




Petra dregglar :)
ella

gott=)

Emily

åh sånt där satt jag på east och tuggade på igår ;) namiii!

Petra

ella::)japp



Emily:näää säg inte så guud så avis jag blir hehe

vintageretroprinsessa

Fasiken vad suuuurt.....

man skule gjort sin egna billigare oxå :)))))

Mia

Mmm, sååå gott! Tog en sushi till lunch idag när jag var i Göteborg på kurs. Måste passa på ju...

Petra

Jessica:nja ja e inte mkt för detta piller jobb hehe men kanske ska testa ngn gång:)



Mia:määää :)