Hemma hos oss ikväll


Jättekul att hoppa på flyttlådorna tyckte Engla.

Här hemma packas det för fullt men det verkar ju fasikens aldrig ta slut.
Behöver fler kartonger;)


En glad Engla i kaoset.



Jag tror det är färdigflyttat för min del nu gaaah så jobbigt det är!
Mia

Man har en tendens att samla på sig mer och mer sker, utan att egentligen veta om det eller märka det. :-D

Amanda

Ja, när jag ser dessa bilder så kommer jag direkt ihåg varför jag skjuter upp och skjuter upp hela tiden. Men vi måste flytta inom snar framtid vi med. Denna lägenheten är kanonfin men alldeles för liten för oss.



Hoppas du fått sovit gott inatt så du har nya krafter för flytt idag!

Kram

Emily

hihi sötunge. Den där klänningen har min Engla med ;)

Petra

Mia:ja egentligen borde man kasta hela skiten haha



Amanda:ja det är mkt med flytt även om man e världsvan:)jo jag har sovit gott kram



Emily::) Den e så fin.

vintageretroprinsessa

Lycka till med föyttandet i morgomn nu :)

hoppas att ni ska trivas på erat nya ställe :)

och att ni får ett underbart sommar lov :=)



massa kramar

Petra

Jessica:Tackar ja det kommer nog gå bra det här;) massa kramar till er