Måndagkväll

Hej kära vänner:)
solen har skinit som mest hela dagen känns bra det.
Engla har börjat krångla igen fått lite feber igen kanske tänder på G?
Vi trivs bra härute på landet haha
Alexandra har funnit en vän som bor nära oss:)

Snart är Thimmy på ingång han har flygit upp från umeå
imorgon är det mammas begravning känns inge vidare:(
hoppas ni tänker på mig då?

Annars har vi mest städat och packat upp efter B slutade jobb åkte vi till Arninge C köpte nya skor till tjejerna.
själv fick jag kasta mig in i en toalett för jag mår så jäkla illa :(
men det går väl över.

Nu ska jag fixa lite fika tills stor sonen kommer åh som jag längtat:)



Tyvärr så hittar jag inte min kamera laddare grrrr

Tess

ska tänka på dig imon vännen.. kram

anneli

Du vet att mina tankar är hos er imorron.

Kramar

Anna

Va roligt att flytten gått ok och att Alexandra redan fått en vän.

Hoppas Engla och du mår bättre.

Tänker på er imorgon!



Kram kram

Nathalia

Mina tankar kommer att,finnas med er i morgon gumman.

Säj ett sista hejdå från mig med snälla.

Kram/N

Cia

Tänker på er imorgon.

Kram

Ewa Hedlund

Vad kul att ni trivs ihuset...hoppas att det är bara bra! Sänder er en massa kramar till er o tänker på er idag!!!



Många Kramar Ewa

vintageretroprinsessa

skickar alla mina tankar till dig barnen och B .



Massa kramar

Lotta

Många tankar o varma kramar till dig idag !

Petra

Tack alla fina:)