Nu har vi flyttat.

Hejsan hoppsan alla vänner:)
Nu har vi flyttat söderut och allt har bara gått bra,men jag flyttar ogärna en gång till.
Sitter vid fel data så jag har tyvärr inga bilder att bjussa på men jag lovar att det kommer så fort vårat internet funkar.

Huset känns bra :)men det känns lite konstigt att vi ska bo här det känns mer som om vi är på semester el nått.
Har hunnit med en hel del,det är kul när det går frammåt:)
Önskar lite mer sol och värme bara så man kan sitta ute.

Imorgon är det dags att leta kläder inför begravningen känns mindre skoj,men sånt som måste göras.
Saknade min mamma så otroligt mycket häromdan känns så orättvist att vi inte kommer att ses igen.
Hon hade älskat detta hus,hon har ju sett det på bild och satt ofta och tittade på det

Syster kom förbi och hjälpte mig packa upp i onsdags det var skoj!

Återkommer inom snart

kram till er alla
Jeanette

Hej vännen! Tack för en trevlig fika! Jättefint hus ni hittat, tror ni kommer trivas som fina fisken där. Nu är det lättare och hälsa på dig.... bara 30 mil och åka hihihi. Kram från oss

Amanda

Vad skönt att det gått bra med flytten! Förstår ni har fullt upp ett tag framöver nu. Ser fram emot bilder sen.



Ta han dom er!

Kram

Lotta

Det känns ju alltid konstigt i början innan man hunnit bo in sig. Väntar med spänning på lite bilder =)

Kram på dig !

Tess

ser fram emot massa bilder från huset! ;)

Johanna Persson

Härligt att höra att ni kommit på plats! Lycka till i veckan med begravning och allt som hör därtill. Jag ska tänka på er!

vintageretroprinsessa

Halloj pinglan :)

Glömde svara på ditt sms :)

Kul att Alex redan hunnit finna en kompis superkul ju :)

Hoppas att ni ska trivas där nere >:)



Massa kramar till er alla

Erika

Hoppas ni kommer att trivas nere i storstaden



Kram