Skolavslutning i kväll.

Hallå denna torsdag,har sovit oroligt och blivit väckt av en Engla ngr gånger hon är förkyld.
Mitt i natten skulle vi oxå gå på pottan :) kissa pottan sen somnade vi om.
Vi har haft pappa B hemma hela denna vecka eller hemma o hemma han jobbar i övik och det är seeena kvällar
men ikväll är det skolavslutning så då blir det tidigare.
Har en jäkla massa att stå i nu.
Vi flyttar på tisdag och vi har inte gjort ett skit.
Hoppas på att vi får hem ett gäng flyttkartonger i dag så vi kan börja packa ner det mesta.
Ringde även mammas kusin igår och talade om den tråkiga nyheten självklart skulle de komma på hennes begravning.
Fy vad jag saknar min kära mamma,livet kommer aldrig bli detsamma men vi ska kämpa vidare på nått sätt.
Mina tankar går till mamma hela tiden,det känns så tungt man blir så orklös.
Jag vill vara glad för vi har så mkt att se fram emot men det glöms bort helt nu.

Nu ska jag hoppa in i duschen med en liten sedan ut på stan och leta present till fröknarna

lolla

hejsan

förstår dina blandade känslor, jag bävar inför den dag min mamma går bort....älskar henne så otroligt.

mammor är speciella..

Men nu måste ditt liv gå vidare,det blir nog bra med flytten...

kram på dig lolla

Erika

Roligt med skolavslutning.. kommer A gå kvar här i skolan eller?



Kram

Anna

Usch förstår verkligen att det är blandade känslor och jobbigt. Nä livet blir verkligen inte det samma när någon nära försvinner och framför allt inte när det är mamma (vill inte ens tänka på när min mamma lämnar jorden)Men att sörja är super viktigt och det får ta den tid man behöver!

Hoppas att det blir en fin skolavslutning och att du får hem lite kartonger!



Kram kram

Frida

Förstår att flytten inte känns så prioriterad för tillfället.

Kramar i massor<3

Görel

Försök sova mycket! Sömn är läkande för själen.

Kramar

Petra

lolla:ja mamma e alltid mamma;)jo det blir nog bättre med tiden o flytt o allt kram kram.



Erika:Alexandra flyttar med oss:)



Anna:ja jag tror det är bra att sörja så mkt som det går även om det är skitjobbigt med allt nu det får ta den tid det tar med allt annat sörja e viktigast för min del men nu ska vi börja packa härhemma;)kram



Frida:nä precis kram



Görel:jo jag passar på då den lille sover kram kram

Katja

Mycket på en gång! Vart blir flytten nånstans nu då?

Petra

Katja:ja tyvärr men vi flyttar till Täby:)