Sol hela dagen!

Orkar inte skriva om begravningen i detta inlägg tar det en annan dag.

Idag har solen skinit och det har gassat sol
Alexandra har haft sin kompis här hela dagen en tjej på 11 år :)
Hon ska även sova kvar här i natt.

Min lillebror kom förbi mig på dagen och har stannat tills nu ikväll :)skönt att ha brorsan här.
Man behöver verkligen varandra nu!

lite bilder har jag även att visa er kul va?
Det är ju på tiden;)





Liten nakenfis i liten balja :)



Min lillebror Nicke i större balja ;)


Alexandra och Niklas tar sig ett dopp







Ja en liten del av våran dag!



Denna bild tog jag i förrgår då det var Englas premiärdopp på kvällen


Alex trivs som fisken i vattnet;)


Då har ni fått se lite bilder ialla fall mer kommer men de ligger i min andra kamera som jag måste ladda.

Kram på er!
Amanda

Åh vilka underbara sommarbilder! ser riktigt härligt ut!



Kram på dig!

Anna

Ser riktigt härligt ut!

Vi hade pool när jag var liten och den bodde jag praktiskt taget i under sommarmånaderna :) En trädgård med pool eller möjlighet till att skaffa pool är ett krav när vi letar efter hus!!

Hoppas ni får en bra torsdag!



Kram kram

Johanna

HÄRLIGT! Skönt att sommaren äntligen kommit och att ni får chans att njuta lite. Sitter just nu på kontoret och ska kasta i mig lunch det är 25 grader varm och jag SVETTAS!!!! Får jag komma;)...

Amanda

Jag tycker du förtjänar lite uppmuntran så du har något fint att hämta i min blogg!

Kram på dig vännen! ♥

anneli

SÅÅÅÅ HÄRLIGT....

Isabell höll ju på dö när hon såg poolen...ååå va d tjatas häär;) ,jag tror jag skickar ner henne till er;)

Kul att lillebror kom:) å fick bada i den stora baljan;)

Kramar i massor

vintageretroprinsessa

Vilka mys bilder :)

ser heöt underbart ut :)

Idag har vi vart vid havet hela dagen känns i ansiktet vill jag lova hahah :)



ha det finast där borta :)



kram

Petra

Amanda:Tack tack :)



Anneli:ja skicka ner henne BUMS :)Alex skulle bli överlycklig:)men då måste ni komma ner nu då snart o hälsa på oss kram kram o tusen miljoners tack igen fina vän.



Jessica:ja det e härligt m sommar kram



Johanna:stackars däj!!! kom hit så får du bada lite o koppla av haha tack till dig oxå för allt ni gjort för mig blev sååå glad:)kram



Anna:ja det e underbart med pool slippa jaga badplatser perfekt att bara kunna ta ett dopp kram