Thimmy STOOOR

Snart 19 år och du nu ska bosätta dig själv
Min duktige fina son ska bo hela 55 mil från mig
Hur ska jag klara mig hur ska jag hålla mammakoll
Min finaste Thimmy har blivit vuxen och ska bo ensam ett tag nu medans han studerar klart här i övik
Men redan nästa vecka ses vi haha då kommer han ner till Täby och bor ngr dar.
Mammas begravning är ju nästa vecka:(








Har även idag börjat sommarjobba åt skanska :) inte illa.

åh vad det kommer kännas konstigt i mammahjärtat.

lolla

hejsan

Jag förstår precis hur du känner....när de försvinner en bit bort våra älsklingar som blir vuxna...men det är ju så livet är.

Men underligt känns det när man haft dom omkring sig jämt.

kramiz lolla

Erika

Stora killen! :) ska han bo själv eller har han någon tjej?



sv: vi flyttar den 1 juli.. ni då?



Kram

Tess

tiden går så fort verkligen- känns väl som igår han var bebis va? ;)

Lotta

Fy så jobbigt det måste kännas samtidigt som man måste förstå att han klarar sig själv nu !!

Jag kommer dit jag med vad det lider..... =( Men jag hoppas det dröjer många år än !!

Lycka till med flytten !!

KRAM =)

Frida

Ja usch tiden går alldeles för snabbt!!

Puss & Kram<3

vintageretroprinsessa

Hallå Petra hoppas att flytten gick smärtfritt och att ni börjar att känna er hemma stadga snart :)



Massa kramar till er alla

*Sofie*

Beklagar förlusten av din mamma!!!

Hoppas att begravningen blir fin och fridfull.



Kram

Nenna

Saknar er! Men önskar er det bästa, hoppas att du mitt i packning/flyttning/uppackning oxå hinner vila lite. Tänker på din sorg och saknad av din mamma, skickar varma kramar. Håller med Sofi, att det blir en vacker ( mitt i sorgen) och stämningsfull begravningen. Kramar om, pussa på Alex ifrån oss. /Nenna

Anna

Hoppas flytten går bra!

Vill önska er en trevlig midsommar!



Kram kram

Tess

hoppas flytten gått bra!

och ni haft en fin midsommar :)

kram