Konstigt

Dagarna går och tankarna tar över mitt liv just nu.
Det är tungt och det är jobbigt.
Jag har aldrig i mitt hela liv mått så här konstigt
Det är så mycket som händer och allt händer på en gång
Vi har nu fått en tid för mammas begravning och den blir strax efter midsommar.
Har även gjort klart dödannons usch det är så mycket tråkigt.
Jag vill leva igen och slippa allt det här jobbiga.

Saknar dig mamma varför skulle just du drabbas?
Jag ska aldrig sluta älska dig.

Inte han du komma till vårat nya hus heller men du vet hur det såg ut och du tittade ofta på bilderna och du gillade huset:)
Nästa vecka går flyttlasset och det är så mycket blandade känslor.
Jag kommer att sakna alla fina vänner jag har här,jag känner ju inte en kotte i Täby kyrkby.
Men allt ska nog ordna sig!

Det gör så ont att sakna dig mamma.
Det gör så ont att ordna inför begravning
Allt känns bara konstigt.

Borta för alltid är mor som vi älskat,borta från världens oro och strid.
Saknad av många men mest av de sina.Leva Du skall uti minnenas led..
Tyst är vår hälsning,sakta vi viska sov gott,kära Mamma,vila i frid.
Amanda

Jag förstår att du måste må skrutt! Men du är stark och du fixar detta!



KRAM på dig!

Petra

Amanda:Tack ja man måste men det är skit nu kram

Kristin

Stor kram till dig vännen. Hoppas vi hinner ses på söndag. Kramkram

Ewa Hedlund

Ville bra sända en massa Bamse Kramar till er!!!Tänker på dej, vad du går igenom nu...Kram kram Ewa

emily

Åh! En stor kram till dig. Det är inte lätt när någon dör och allra minst när de är någon som är så nära som ens egen mamma! Min farmor dog för inte länge sedan och värken går inte över men man lär sig att leva med den ständiga smärtan..



Stor kram!!

Petra

Kristin:ja men det får vi se till att vi gör,kram



Ewa:Tack tjejen vi kanske fikar på måndag med barnen då ,)kram



emily:nä precis och hon var på tok för ung oxå men som du säger man får nog leva med smärtan kram

Erika

Sv: det är ju snart :) känns det bra då?



Kommer snart att ha en tävling i min blogg i samarbete med Kiddoz, så håll utkik! :)



Kram

Tess

skickar dig en stor kram.

Frida

Att tillåta sig att sörja tror jag är den enda vägen till att lära sig att leva med sorgen.

Hoppas att du får hjälp med att ordna med begravningen så att du har ngn att dela allt med.

Kramar i massor<3

Anna

Usch förstår att det är jobbigt för dig! Tänker på dig! Det var en väldigt vacker dikt!

Stora kramar

Anna

Linda

Men gud vad jobbigt, tänker på dig.



KRam

Petra

Tess.Tack :)



Frida:jovisst vi e 3 syskon,kram



Anna:ja det är skitjobbigt man tänker och man gråter konstant usch kram



Linda:Tack kram du med

Johanna

oj, jag saknar ord för att det ska "låta bra"..



Men vad fruktansvärt och obeskrivligt ledsamt, förstår att du har det jätte kämpigt nu. Massa styrke kramar från mig iaf som förmodligen inte hjälper alls =(



Petra

Johanna:jo alla kramar hjälper :)

Lotta

Förstår att det känns jobbigt =(

Jättefin dikt !

Många kramar !!