40 års-kalas

Har inte blivit så mkt bloggande mitt internet har inte fungerat ännu blir klart om ca 2 v.
Men jag passar på att låna min käre sambos data m 3G så fort jag får tillåtelse hehe.
Det kliar ju i bloggfingrarna ;)

Igår bjöds det på 40 års-kalas här i trädgården
mkt folk och god mat och jättefint väder.
En del badade i våran pool medans andra spelade crocket
god mat och god dricka:)


B fick fina blommor från min morfar igår mkt rosa efsom han trodde det var jag som fyllde år haha,inte lätt att vara gammal:)men fina var de.




Härligt med egen pool dessa dagar!


Brorsan trivdes som fisken i vattnet.


89 åriga morfar tyckte det var skönt att få ta en öl i skuggan.


Brorsan o Alex fuskar i crocket ;)



En härlig dag/kväll med släkt och min käre sambo som blev gammal gubbe:)
God tårta som Alexandra och Englas farmor bakade.
Självklar saknade jag min käre mor men tände ett ljus för henne,så hon var med oss ändå på mitt sätt:)
Kul att min morfar kom och besökte oss,han har mist sin fru och sina bägge barn nu!
En riktig krutgubbe där:)
Känns skönt att bo nära några av familjen.


Engla badade i sitt bollhav.

Skönt då har jag hunnit blogga lite då;)
Hoppas ni får en fin söndagskväll här är det varmt varmt och inte fläktar det heller!
Tess

jävlar, så ni har egen pool nu !

fy fan så gott, och jag är väldigt avis! ;)

måste vara underbart!

hoppas allt är bra annars och att du snart får internet. :)

anneli

Firandet verkar ha gått lysande:)

skönt att ha fint väder så man kan hålla till ute. Najsigt:)

Vilken krutmorfar du verkar ha:)

Hoppas du får ta det lite lugnt nu ett tag. Det är du SÅÅÅÅ värd.

Vi får stockholmsbesök imorrn:) Thomas bror.

Massor av kramar

Petra

Tess:ja det e guld värt m egen pool :)ja nu vill jag ha internet så jag kan blogga när lillan sover på dagen:) kram



anneli:ja det gick lysande som sickan säger hehe ja morfar var det mest krut i på lördagen haha okej nice med besök kram hoppas vi ses under sommaren.

Erika

mysiga bilder =) har inte invigt badskorna ännu eftersom jag hämtade ut paketet igår kväll, men de sitter iallafall jättestadigt på fötterna och Elwira drog (kors i taket) inte av sig dom! ha en bra dag

vintageretroprinsessa

Nämen har han gått och blivit gubbe :)



Hoppas allt är bra där nere ?

massa kramar

Petra

Erika:Tack:)ha en fin kväll!



Jessica:jaaa värsta gubben :) allt e bra kram kram

Mia

Vilka härliga bilder! Och jag tycker att din morfar gjorde alldeles rätt i att ta en öl...så gott!