Blåbärsleende på mina läppar


Gott med blåbär tycker Engla som även gillar att diska.

Idag har det varit full fart från start.
Inte mkt som man hinner med då man har en liten apunge som är med överallt och ingenstans.
Försökte mig på att städa men det rivs ner lika fort.
Tror jag inte har gjort annat idag phu.

B var på husvisning igår i täby jisses nu har vi lagt ett bud :-)
Tänk vi e med på budgivningen tjihoo vill verkligen ha detta hus det är nära till skola och dagis.
Jättefint läge.
Hoppas hoppas....

Har en liten tjej som sover väldigt oroligt här nu ikväll?tycker det har funkat så bra en tid nu med sömnen men men vi får se vad det kan vara kanske hon drömmer om budgivningen ;-)

Thimmy har haft kompis här hela kvällen kollat på dvd.
Inte så mycket till sällskap för min del då :-(

Kanske dags för kudden snart tänkte lägga mig o läsa lite skvaller o nya H&M katalogen och sedan se hur länge Engla sover,jag hoppas hon sover hela natten nu!



soffmys framför tv:n några sekunder hehe