Chillar



Har kommit hem från en liten promenad.
Dags att passa på att lägga sig o slöa lite innan Engla vaknar som sover så gott i vagnen.

Vilka tidningar läser du?
Sandra

Vi föräldrar gillar jag! (Kanske mer en tidning för förstabarnsföräldrar)

Väntar också hem några nummer av Mama, har redan några nummer men har inte läst dem ännu.. haha! Har aldrig tid.. =P

Mia

Åh, är det bröllop på gång? :-)



Tidningen Mama läser jag, tycker den är jättebra.

Tess

mama!!

Anna

Åhhh jag älskar bröllopstidningar!! Är det bröllop på g hos er eller är du som jag som drömmer dig bort lite?? :)

Annars läser jag alltid varje nummer av Elle & Mama men jag gillar oxå inredningstidningar så det blir det ibland med.



kram kram

Erika

mama, vi föräldrar osv :)

Petra

TACKAR FÖR ERA KOMMENTARE NEJ NEJ INGET GIFTERMÅL PÅ G :-)