Godmorgon måndag




Hejsan hoppsan så här på morgonen!
Har sovit gott inatt och hade gärna legat kvar längre om inte mobilalarmet väckte mig.
Vaknade upp och fick se B till min stora förtjusning sov så hårt då han kom hem inatt;-)

Engla snusar vidare har ännu inte velat vakna.
Alexandra och jag har haft presentöppning här på morgonen:-)
Hon fick en jättesöt rosa klocka med små bling bling stenar hon blev så happy:-)
själv fick jag ett fint silverhalsband med ngt pärla och ett kryddset (tro jag)hehe

Nu ska jag skynda mig in i duschen för B är och lämnar Alex på busstationen
När den lille vaknar ja då drar vi söderut 50 mil i bil men vi e van nu;-)

Ikväll när vi kommer fram blir det oxå Husvisning i täbykyrkby.
Jättefint hus som förmodligen blir för dyrt mot slutändan så inge glädjeskutt här innan inte.
Men vad vet aldrig man ska ju inte måla faan på väggen.

En toppenfin måndag önskar jag just DIG.
Amanda

Spännande med husvisning. Hoppas ni hittar erat drömhus snart. Plötsligt händer det vet du. ;o)



ha en bra dag idag!

Kram

Elin

Spännande med visning. Täby Kyrkby är jättemysigt, så jag håller mina tummar på att det är lika fint i verkligheten och att det blir ert.

Kram

Katja

Håller även jag med att det är mysigt i TäbyKyrkby! Jobbar där. Så fin hon är på bilden:)

Anna

Kul med husvisning, håller tummar och tår för att det blir ert!



Kram kram

vintageretroprinsessa





Hallå hoppas att resan ner går bra :)



ha det finast på er alla

Petra

Tack för kommentarer ang husvisningen :-)tyvärr blidde de inget av detta hus!kram till er