Husvisning

snön faller ner så fint och vitt:-)
åhh vad det är härligt att vi fått vinter igen NOT
faaan ärligt e det inte vår nu?
e sketa less på de her nu.
kom igen våren.

B har nyss varit på husvisnig nr 15 känns det som, vi letar o vi letar men alla förbannade hus kostar flera miljoner ju.
el miljarder rättare sagt.
Tog en titt i älvsjö för nu har vi lagt täby åt sidan.
jättefint hus o fin tomt o nära till bra skola o dagis 10 min gångväg till t-bana och bussar o pendeltåg.
samt fina grönområden,snälla låt oss få det please...låt inte priset dra iväg nu!
jag har ju nästintill inrett det redan hehe nä man vågar inte tro för mkt.

B har åkt hem till mammsen nu ikväll o gör henne lite sällskap hon blev superglad när jag sa att han skulle komma förbi:-)hon blev så glad att tårarna rann lilla stackars mamma.Hon sitter ju oftast ensam:-(
Nästa vecka åker jag o Engla ner för syrran drar utomlands en vecka.

Håller tummarna för huset nu!
jenny

Din var ju också jätte fin, och väldigt söta barn du har... :)

Hoppas ni får huset...

Vi letar också nytt boende. Det är ju svårt nu priserna är höga och svårt att få lån :(

Japp... Du är välkommen att läsa hos mig igen :)

//Jenny..

Anna

Ja jag håller tummar och tår för er!! Miljarder var det rätta ordet för husen här omkring!! :)

Kram kram

Anna

Ja jag håller tummar och tår för er!! Miljarder var det rätta ordet för husen här omkring!! :)

Kram kram

Tess

håller tummar och tår- lycka till med budgivningen och att huset blir ert :)

Nadine

Ja, himla mysigt med lite blommor! :)



Hoppas ni snart hittar ert drömhus!!

Petra

Tack för era kommentarer jag håller tummarna här:-) kram till er alla!

Caroline

Spännande med budgivning!! :)