Peta bananer i öronen :-)


En som gillar att stå vid diskbänken ;-)

God morgon mina vänner!
Natten blev lite bättre men vi vaknade av en snorig näsa ngr gånger.

Det är bara fryst frukt som gäller för Engla och smoothies men bättre det än inget.

Thimmy är ledig idag så han är uppe och torkar golv o hänger tvätt o lagar god frukost till sin mamma o bäddar alla våra sängar o dammsuger, neeeeeh den gick ni väl inte på?Han SOVER som en stock.
Men ett önsketänkande:-)
Något ska jag nog hitta på till honom ef som han e ledig pga att just hjälpa till hemma för 100kr ja hela klassen e ledig för detta göromål.

B är i sthlm men kommer hem i kväll veckan gick fort tycker jag och tur e väl det!
Inget husköp blev det för våran del heller men det går fler tåg redan nästa måndag ska han på 2 husvisningar i samma område.



Engla har en tendens att peta in banan o annan mat i öronen ;-) ?


så ja du ska äta med munnen Engla inte med öronen!

Nu vill jag ha tips och det är en jäkla massa på just vad jag kan ge för jobb åt Thimmy
här hemma idag!






Kristin

Söt hon är!! Kan det vara tänder som är på g? Tänkte eftersom hon vill äta fryst frukt och just har feber och är lite snorig, brukar vara tecken på tänder för Nova :) Bättre lycka med nästa hus! Kram

Petra

Kristin:ja jag tror det e tänder såg att tionde e på väg upp ;-)för ingen vi träffat har varit sjuk,ja precis bättre lycka nästa gång kanske kram