Torsdag


Slänger in en bild på Prinsessan Madde hon är så fräsch o snygg :-)


Inatt sov jag inte alls bra jag som skrev i tidigare inlägg att jag skulle duna kl 22 hehe
nä jag hade lite annat att pyssla med som att plocka undan här hemma
men nu ser det likadant ut igen och jag hamnar här:-)men måste passa på då Engla sover.
Hon vaknade inatt vid 3 tiden och ville ha sin flaska.

Lite grinig o trött var hon hela morgonen hon vaknar ju innan alarm på mobilen ringer
så vi tog en prommis på stan och hon tvärslockna i vagnen redan innan 10.00
stod o hängde utanför gallerian innan de öppna :-)
shoppa lite på H&M till tjejerna hittade en sån söt badrock till Engla en rosa m hello kitty förstås.

Maten e köpt oxå skööönt o slippa tänka på det.
Tänkte baka semlor med Alexandra när hon kommer hem.

Ta hand om er!