Våran kväll

Har nyheterna på medans jag inväntar let´s dance igen
De små har somnat precis:-)
Full rulle hela kvällen och jag e helt slut!

Thimmy är ute men är på väg hem med några kompisar som ska sova kvar i natt.

Pratade med min kärlek han mådde bara bra i morgon skulle de på turkiskt bad el ungerskt  typ ;-)

jaha ska bli spännande att få se vem som dansar sista dansen i kväll då?
Jag hejar på Laila jag:-)





Lite kvällsmys med syrran:-)



Mina finaste tjejer :-) vet ni att jag älskar er så hopplöst mycket!


Nä nu ska jag få arslet ur stolen och göra lite nytta som jag inte fått göra under dagen!

Kram till er alla frid &fröjd
Linda

Jaaa det ville jag med men tyvärr så vart det inte så.



Kram

Petra

Linda:ne men Magnus var värd att vinna.

Mia

Underbart mysigt!!!

Kristin

Mysigt, fina bilder på tjejerna! Kram

Petra

Mia:Ja syskonkärlek där,-)



Kristin:Tackar kram