Badhuset

Idag efter Alexandras skola tog jag med mig tjejerna
och gick till paradisbadet.
Englas premiär på badhuset :)
tyvärr hade jag ingen kamera med mig visste inte om man fick fota där inne men det fick man tydligen!
Tjejerna var glada som fiskar i vattnet.

Engla trivdes bra på lilla söderhavet hittade en kompis i samma ålder.
Fast storesyster är ändå mest spännande att få vara med.

5 min är allt Engla sovit i dag så vi hade en väldigt trött tjej när vi kom hem i kväll.
Det blev en flaska drikki sen somnade hon.

Nu ska jag hoppa upp i soffan med Alex och B som tittar på madagaskar 2
Inte ofta man sitter i soffan i lugn o ro så bäst att passa på!
Anna

Åhh va roligt att gå till badhuset!!

Förstår att hon var trött lilltjejen!!



Kram kram

Emily

oj jaa klart hon var super trött efter badhuset och allt! Lillan då!

vintageretroprinsessa

Mysigt med badhuset :)

Var det fräscht där ?

Har lite svårt för att duscha där massa håroch allt :) hahahhaha



Ha en toppen dag :)



Kram Kram

Petra

Anna:ja dit går vi nog fler gånger innan vi flyttar:)kram



emily:jo jag med hehe!



Jessica:Ja det var premiär för Engla :)och mig faktiskt,jooo du det fanns massa svart äckligt läbbigt hår i duschen ;) hmmm bara bita i hop så man inte spyr;) kram