Energin försvann


Lill hjärtat i morse:)


Har varit ut på en kort kort kort promenad Engla somnade och jag vände hem lika fort.

Satte mig på balkongen men blev för stressad gick in o la mig för att vila de funka inte heller:(
Pratade med syster i morse och med mamma nu senare.
Inge roligt alls mamma hade ramlat i natt och slagit i ryggen så nu äter hon ännu starkare medicin
usch hur ska detta sluta?
kanske dags att åka ner snart igen då vi flyttar om 6 veckor men jag vet inte om jag orkar vänta
mamma är ju viktigare än allt annat!
När jag ringde till henne sa hon att morfar&mormor var och besökte henne men min mormor lever ju tyvärr inte :(morfar var där med sin vän:)
Hon e så snurrig och kan inte gå riktigt själv.

Ska fixa ngn lunch kanske för nu e jag hungrig som ett svin.
saknar B just nu som är i sthlm.
varför ska livet vara så jäkla jobbigt ibland?
Anna

Usch förstår att det känns jobbigt!!

Tänker på dig!!



Kram kram

Petra

Anna:Tackar kram

Kristin

Usch vad jobbigt, förstår att du vill åka ner till din mamma. Kramkram

Tess

måste vara jättejobbigt med avståndet :(

skönt sen att du kommer närmare din mamma.

kramar

Elin

Usch så jobbigt det låter. Tufft att inte vara nära i sådana situationer.

Kram

Petra

Kristin:ja det känns inge skoj alls nu kram



Tess:ska bli skönt att komma henne närmare kram



Elin:ja man önska man kunde trolla ibland;)så man kom närmare lite fortare kram

vintageretroprinsessa

:(

tråkigt att höra att det inte blir bättre :(.



ussh.





Massa kramar :)



kanske ses msn senare :)

Erika

tänker på dig/er.. jobbigt när det går utför sådär :(



söt tjej :D

anneli

KRAMAR i massor till dej..

Min mor ligger i umeå och har opererat sig(inte för cancern utan efter sviterna av cancerop). Kommer inte på Linas 2-årsdag. precis 2 år sedan hon fick sin andra cancerdiagnos. hon var hos läkarn samma dag som Lina föddes:(.

Håller tummarna för att din mamma , tänker på er

Kram min vän

Görel

Usch vad jobbigt du har det! Skickar en styrkekram och hoppas att du träffar din mamma snart!

Kram

Petra

Jessica:ja lite jobbigt :(när det blir sämre kram



Erika:Tackar för det kram



anneli:Tack men denna jäkla sjukdom förföljer en överallt så tragiskt.Men vad har hon fått för diagnos nu???ska hon ta bort hela bröst eller?typiskt när man har små att vara stolt över så kommer ens mamma o blir sjuk:( tänker på er med kram kram kram