I´m back

Godkvällens alla rara fina människor!

Nu e jag tillbaks igen,har haft lite fullt upp med ungar o karlar haha
Helgen har bjudit på härligt vårväder
vi har överlevt valborg oxå,dock bidde de ingen brasa för Alexandra hade ingen lust och det tyckte jag lät bara finfint för jag är inte så intresserad att stå där o glo ändå.

B och den store sonen är på väg att hämta hem lite käk till oss
i kväll blir det Burger King

Sedan kommer Sandra och hämtar vårat köksbord med stolar
äntligen blir vi av med det men vad tomt det ska bli i vårat kök hehe
dags att börja ta reda på vad som finns i källaren oxå pust pust

Nu kommer maten
på återseende denna söndag!



Engla in the smal town :)

alexandra

hej mamma har engla fått en ny tröja

Petra

Alexandra:Heeej skrutten ja den fick hon igår puss lillhjärtat jag ringer dig

Nenna

Hej, hej! Jag undrar om skörbordet är kvar?? lite sent ute, men men! Tänkte höra om du är ledig på tis em, jag skulle kunna ta med tjejerna in till stan efter skolan. Om du är sugen på en fika med oss =P

Kramkram

/Nenna

Petra

Nenna:Hej jo då det finns kvar:-)måste fråga bor du i bjästa?vet inte riktigt vem du är hehe kram

Nenna

Fniss =0) Tuvans mamma ;)Tjejerna = Alex och Tuvan, om Alex är kvar hos pappa då vill säga, annars så kommer bara jag och Tuvan =0)

Kramen

vintageretroprinsessa

Halloj >Hoppas att ni får en fin måndag trots att ingen sol lyser på oss :)



Kram

Petra

Nenna:jo jag såg att din mail kom upp sedan hehe lite trögfattad där bara;)behöver nog skötbordet ngn vecka till har Englas alla kläder där i just nu:9men ja spar den till dig!visst kan vi fika ändå om du vill/kan ja alex e hos pappan kram



Jessica:ja vart e solen???kram