Kusin Vitamin



Kanske dags för lite tillskott :)
Känner mig så trött och hängig och orklös

Behöver massa energi nu till flytten och allt

Någon som har bra tips på vitaminer?
Frida

Har sett dom där flaskorna är dom goda???

Ät mycket frukt & grönsker är mitt tips. Jag är oxå trött mest hela tiden, det hör väl till småbarnsåren...

Ha nu ens mysig kväll.

Varma kramar<3

vintageretroprinsessa

Hallå vännen :)

Masssa frukt är altid bra fet fisk :)

spenat och broccoli .

Sen finns det fisk olja som är bra :)

Sen finsn det kapslar som vi öter hemma varje dag med omega tre :)



Hopas du hittar nåt som passar dig massa kramar

vintageretroprinsessa

Hallå vännen :)

Masssa frukt är altid bra fet fisk :)

spenat och broccoli .

Sen finns det fisk olja som är bra :)

Sen finsn det kapslar som vi öter hemma varje dag med omega tre :)



Hopas du hittar nåt som passar dig massa kramar

Anonym

HAVTORN i alla former !! Blodpudding tillsammans med apelsinjuice för att ta upp allt järn?

Josefine

Mivitotal änvaänder jag, tror att den är bra iaf! : )

Frida

Ha en jättefin dag idag hoppas att regnet håller sig borta ;D

Kramar<3

Petra

Tack för alla tips ni gett mig ska genast prova vad som e bäst för mig:)KRAM Petra