Kväller

Nu e jag helt slut!
Engla har somnat och har varit lite mer gnällig än vanligt idag det är ju typiskt då man själv känner sig nedstämd
men de små känner väl på sig att mamman inte är som hon brukar.
Även den store tonårsmonstret har varit på sitt sämsta humör,precis vad man behöver NOT
Men det går ju inte att rå för sina känslor
alla dagar är ju som tur inte lika
men när de kommer så vill man ju bara försvinna eller sätta sig o tokgrina och det går ju inte med en ettåring
Samtidigt är jag så glad för jag har så mycket att vara glad för:)
jag har tre fina barn och en man vid min sida ja kanske inte så där mkt som jag skulle vilja just nu då men han finns där hehe.
De kunde alltid varit värre.
Jag hade kunnat vara en ensamstående fattig alkholiserad nedknarkad trebarnsmorsa
nää där drog jag nog till det
men vad jag menar är att jag är glad för att jag lever och är frisk tillsammans med barnen och mannen i mitt liv.
Även om jag har sorg över mamma så finns det så mycket mer som jag är lycklig över
Jag vet att mamma är glad för min skull hon vet att mitt liv har ordnat sig att B är en fin och trygg person
Hon frågar alltid efter honom;) och barnen så klart!
Thimmy blev hennes första barnbarn då var hon ung som mormor :)
Hon fick en speciell kontakt med Thimmy ef som jag var ensamstående redan från första stund
Även när det var tufft med Alex pappa och mig så stöttade hon och fanns där.
Hon har gråtit så många tårar för mig
nu är det jag som gråter
Nu är jag lycklig -hon är sjuk
finns det ingen rättvisa?
jag önska att hon var frisk och fick se vårat nya hus med springandes barn i gräset.
visst man ska inte måla faan på väggen ännu men men men.....
hon är jättesjuk hon är obotligt sjuk hon har en hemsk vidrig cancer som förstör hennes liv.
Men hon är oxå envis som en åsna :)
hon ger sig inte i första taget

Älskar dig mummy!







En suddig bild för 8 år sedan

Mamma var upp på vårt första sportlov i övik :)
ett halvår senare fick hon besked att hon hade bröstcancer och den besegrade hon :)
minns att hon tappade allt hår och tyckte att peruken var på tok för varm mitt i den heta sommaren så mitt i T-banan kasta hon av sig den haha gissa om folk stirrade på oss.