Mammornas dag

Idag är det Mors Dag och det är första gången som jag inte har uppvaktat eller ringt min egen mamma.
Känns så sorgligt!
Hon bara ligger där livlös i sängen och är så sjuk.
Jag fällde en tår när jag tänkte hur tragiskt och orättvist livet ibland kan vara.
Men hon finns i mitt hjärta och i mina tankar.

Barnen var så fina och uppvaktade mig idag tillsammans med B
Fick en jätte fin teckning av Engla:)
Alexandra hade gjort ett jättevackert hjärta till mig som jag ska rama in sedan.
Den store låg och sov läänge men när vi kom hem från våran utflykt från gullviks havsbad så stod det en gigantiskt
fin blomma i köket :)
Det kallar jag kärlek.




Min kärlek hade köpt tårta :)


Fikade på balkongen med tårta och saft!



Den fina blomman som Thimmy köpt :)


Tack mina fina barn jag älskar er!
Amanda

Vilken tårta! ^^ Ser riktigt smarrigt ut! Fin blomma fick du med. Härligt att du fick lite uppvaktning!

Kram på dig!

Petra

Amanda:ja den va god kram