Morotskaka&kaffe


Hittade dessa små rara morotskakor på våran ica butik jättegoda kan jag försäkra er om:)



Sitter här med lite sent morgonkaffe
frukosten är avklarad tillsammans med Engla.

solen tittar fram lite blygt mellan molnen
hoppas att den snart törs visa sig :)
så jag kan bättra på min bränna lite.

Annars vi vi inget inplanerat denna onsdag ska i alla fall snart ut på en barnvagnspromenad
kanske hitta ett par nya skor till mig har inte bestämt mig vad jag vill ha ännu ,men kanske det blir converse?

Dags att ringa mamsen och se hur det står till idag då?
Tycker så synd om henne önska det fanns ett lyxigt ställe att ha henne på istället där det finns massage o lite sällskap
så ensamt det verkar vara där hon är:(
usch nu ska jag se positivt i stället för det hjälper mig inte att gräva ner mig mer.

tjingeling hoppas ni får en fin onsdag
MIa

Låter bra det där med mor, att göra ngt roligt och avslappnande!

Kakan får jag nog prova. :-D Ha det gott idag!

Kram!

Petra

Mia:ja man önska det fanns bättre vård kakan måste du testa:)kram