sovmorgon

Godagens!
Snacka om sovmorgon nu snackar vi sovmorgon :)
Engla sov till 10.30 jisses så underbart
Men natten var inte lika underbar tror Engla haft mardrömmar el nåt hon vaknade minst en 7- 8 ggr och tokskrek
men det gick över lika fort tack o lov.
så ingen mindre än mig tyckte det var kanon att få sova så här länge.

B har nu börjat rulla ut bilen från bromma så ikväll dyker han upp;)trevligt trevligt


Hej pappa vet du vad???


ja det kan vi göra pappa när du kommer hem


pappa nu måste vi sluta jag ska se på i drömmarnas trädgård  puss&kram
Kristin

Åhh herregud vilken sovmorgon!! Här har vi varit uppe sen 5 pust!! Hoppas ni haft en bra dag och att B kommit hem nu. Träffade en arbetskamrat till dig på mitt jobb i tisdags som kände igen mig via din blogg, kul :) Kramkram

vintageretroprinsessa

Sötnosen :)

sitter där pratar med pappa och saknar :=)



Hoppas att det är under kontroll med din mamma ?

Kram

Marielle

Vad vill du läsa om och vad är det som gör att en blogg blir så speciell tycker du? :-)

Petra

Kristin:vaaa vem då???spännande ja de va underbart att få sova ut!kram



Jessica:ja hon saknar:(men nu e han hemma:) mamma mår som vanligt men hon kan inte prata i mobil e för snurrig för det:(så det känns lite konstigt att inte kunna ringa henne kram

Kristin

Jag hade ett möte med Johanna. Hoppas ni har en bra helg. Kramkram

Petra

Kristin:ok :)