Till mig?



kärleken kom nyss hem med vad????
jo inget mindre än nya Miss Dior parfymen till mig:)
Tack kärlek du vet vad mamman vill ha.


Lägenhetsvisningen gick väl bra tyvärr såg det liiite stökigt ut på övervåning men vad gör det om hundra år!

Har ätit pizza och kebabrulle med kidzen.

Nu är det soffmys för hela slanten

Trevlig fredag önskar jag er puss&kram
Amanda

Åh, vilken trevlig överaskning! Det var gulligt av honom! ^^



Nenna

Lyxigt vännen :) Det kan du behöva ;) Sorry att det inte blev någon fika i veckan men har du tid på onsdag dag så ses jag gärna =) Hoppas ni får en fin helg. KramKram

Frida

Hoppas att soffmysiet bir mysigt hihi..

Kramar<3

vad härligt med lyxig parfym...

Anna

Vilken gullig karl du verkar ha :) Alltid kul när dom kommer hem med något!

Hoppas ni får en mysig helg!



Kram kram

vintageretroprinsessa

Naaaaaaw Hur sött var inte det då ?

Min favorit parfym hoppas att du ska tycka om den lika mycket som mig :)





Massa kramar

Helena

Godmorgon! Den doftar så gott! Hoppas att du får en jättefin lördag!

Linda

Ja det känn superskönt, men nu ska ajg bara få tag i en bil=)

Petra

Amanda:ja det var en suprice:)kram



Nenna:självklart fikar vi på onsdag:)kram



Frida:ja det blev mysigt hehe kram



Anna:ja han e så underbar hihi kram



Jessica:ja den luktar gott men kommer nog lukta ännu bättre senare höhöh kram



Helena:god eftermiddag ;)hoppas du får en fin dag



Linda:ok:)