Tisdag


Två små fina tjejer ute med B på promenad.

Flygresan ner i fredags gick bra.
Ef som vi var den enda barnfamiljen som flög fick vi den bästa servicen och vi klev på först av alla
när vi landade så stod B och väntade på oss :)

körde oss direkt till mamma
Alex tyckte de va lite läskigt att besöka mormor :(

Dagarna här är inte de roligaste
igår flög b upp med Alexandra för hon måste ju kunna få gå i skolan sedan tog han bilen ner hit.
ett evigt pusslande.

mamma är jättedålig forfarande hon e så svag och bara gråter
Har aldrig sett ngn gråta så mkt tårar,det rinner ju floder.
i lördags var hon på benen? hon tänkte rymma hon hade gått ut till hissentren med skor o jacka
lite förvirrad allt!
hon har en larm matta nu.

känns bra att vara här samtidigt som det är skitjobbigt
igår besökte jag inte mamma ef som ja hade Engla ensam så vi satt mest här hemma o tråkade.

Planerar att bila hem på lördag sen får vi se vad som händer.
man kan ju inte bestämma ngt.
kommer att kännas bättre då vi flyttar ner men det är 5 veckor kvar.

kram och tack för alla alla fina kommentarer ni har gett mig!
alla fina sms jag fått oxå.
det betyder så mkt för mig.


återkommer
Amanda

Usch vad jobbigt ni har det nu! Önskar jag kunde hjälpa till på nåt vis!



Sänder en stor kram iaf!!

KRAM

Fåfängan

ÅH!! Tänker på er! :-D

Krama om familjen och ta hand om mamma!

Johanna

Hörs bra att ni kämpar på! Tänker mycket på er å hoppas att min å Annelis hjälp kan lätta lite på trycket på dina axlar. Gör gärna mer om jag kan. Hör av dig om du behöver hjälp! Kramar i massor.

Anna

Är det bara 5 veckor kvar tills ni flyttar?? Det är ju snart fast inte tillräckligt snart i er nuvarande situation kanske!! Förstår att det är ett massa pusslande och en jobbig tid för er nu.

Tänker på er en massa!



Kram kram

Erika

om 5 veckor.. oj! det är ju snart, inte alls länge.



hoppas ni har det bra där nere<3

vintageretroprinsessa

Hallå Petra !!!





Har tänkt en massa på er ska ni veta .



Såg Alex på skolan i dag .



Ibland finns det inte tillräckligt med ord för att säga det man vill ha sagt.



så jag säger bara en sak " Var starka tillsammans "





Massa kärlek till er alla :)





kram vännen

Lotta

Men så jobbigt !!

Hoppas det blir bättre med din mamma snart!

Många stärkande kramar till er allihop!

Petra

Tusen tack till alla fina kommentarer

så härligt att komma in här i bloggen och se så fina stärkande kommentarer kram till er alla från mig o lillfamiljen