Torsdag


Min och Englas frukost i morse.


Har sovit gott inatt.

Har en pigg liten tjej här hemma som prövar alla sina kläder just nu,hon verkar ha ett
stort klädintresse:)mev brås hon på tro?

Solen skiner och det ger lite mer energi hoppas jag.

Blev lite sen frukost hade några samtal jag vill ringa innan.
Bus Engla slängde ner ena kiwin i min kaffekopp o gissa om jag fick hjärnspöken för jag leta som en tok
efter denna ena kiwihalva den fanns inte någonstans? men tillslut hitta ja den i min kaffekopp.
Tur var väl det hihi.

Nu ska vi snart ut på stan och senare kommer min stora tjej hem jippie en bonusdag extra :)
hennes pappa skulle till Norge o jobba.

Hoppas ni får en fin dag!
Amanda

Vad fint du har gjort. Ser riktigt mumsigt ut! ^^

eVis eVis

Ser riktigt gott ut - tur att du hitta den innan du skulle dricka kaffet. Skulle nog fundera lite konstiga tankar innan man fattade att den håriga saken i kaffet var kiwi annars :P

Petra

Amanda:Tack de va gott:)



evis evis:haha ja han ta ngr klunkar innan ja hitta den tsss...