Trött

Har suttit här nu och skrivit flera inlägg jag bara raderat
vet inte vad jag har att säga

imorgon flyger jag och tjejerna ner till sthlm
B kommer och möter upp oss på arlanda

Det finns inga mer ord jag kan inte sluta gråta
jag älskar dig lilla mamma
jag vill inte veta att du snart ska somna för gott
jag saknar dig så förbannat mycket
varför???
jag vet att jag skällde på dig om din rökning
när du slutade röka fick du blodproppar och cancer istället som tack.
Det gör så ont i mig

Älskar dig mamma precis som om du skulle sitta här och läsa vad jag skriver:)

Johanna Persson

Sköt om er. Hoppas att ni får komma ner till lilla mamma i tid! Tänker på er! Vet att inget kan göra saken bättre just nu, om jag kunde göra något för er skulle jag göra det. Hör av dig om du behöver hjälp med nåt hemma. Kramar i massor.

Lotta

Fy så jobbigt =(

Många styrkekramar sänder jag ikväll !!

Tess

tänker på dig i din svåra stund. styrkekram

Erika

Tänker på er! Mira och jag skickar en strykekram<33

Daniel

Hälsa storstaaaan!!

Amanda

Vi tänker på er! Hoppas det går bra på resan! Krama mamma från oss! Kramar

Jeanette

Jag tänker på dig vännen. Många styrkekramar från oss. Kram

Jeanette

Jag tänker på dig vännen. Många styrkekramar från oss. Kram

kickan

Många kramar från mig. Även om jag inte skriver så mycket så ska du veta att jag tänker på dig.

Nenna

Nenna

Tänker på dig, du är stark som klar av vardagen fastän du lever i en mardröm. Varma kramar och en "strykning" över kinden. KramKram

/Nenna

Anna

Tänker på dig!



Stor kram

Anna

vintageretroprinsessa

sms dig .



Hoppas resan gick bra :)





Massa kramar

Caroline

Sänder en styrkekram till dig!

Ebba's mamma (Angelica)

Sänder många tankar och kramar till er...