46 Dagar Kvar


Jag och magen!

Inatt när jag vaknade ngr gånger så låg jag och funderade på babynamn till den lille,vi har ju inte kommit på något!
Björn tycker Linnea men jag tycker det är för mycket mamma i det namnet just nu och det känns inte bra för mig.
Bebis kommer nog bli namnlös hehe

Alexandra cyklade till skolan imorse,nu har hon inte många dar kvar i skolan sedan flyger hon till Malaysia!

Själv har jag inte långt till vår älskade bebis kommer :)
Börjar få rampfeber nu inför förlossning usch jag vet ju hur ont det göööör!
Är så rädd att jag inte ska orka.
Men det är ett tag kvar och vi ska ju fira jul innan ;)hade jag tänkt.
Pratade med syster ang jul,hon vet inte om hon törs komma på julafton?efsom vi vill gärna fira jul i vårt nya hus,vi har flackat runt varje år med julklappar och barn i 50 mil för att fira med fam.
så denna jul tänker vi nog med all säkerhet fira här hemma.
Bebis är ju beräknad 1 jan så varför ta ut något i förskott?
jag kanske lika väl går över tiden.

Kommer bebis så kommer den inget vi kan göra åt liksom hehe men jag tror knappast den dyker upp på julafton
Jag har ju fött tre barn tidigare och då har jag vetat när bebis e på G
Min slempropp brukar alltid gå flera timmar innan värkar startar.
Hemma vill jag hålla mig så länge som möjligt oxå.

Kan inte fatta att jag snart ska ha en till bebis :)
Tiden har gått fort men ändå känns det som jag varit gravid jättelänge.
Herregud jag blev ju gravid när vi bodde i övik och nu bor vi i sthlm.
Mkt har hänt i mitt liv detta år både gott och ont.







Engla pratar mkt om bäbiis härhemma :)
Tess

supersvårt det där med namn ju :P

linnea är jättefint!

hette din mamma linnea?

kanske i andranamn till den lilla då?

kram

Kristin

Fin du är!! Ja det är svårt att hitta ett namn och sen ska man ju komma överens också, haha. När vi fick veta att vi väntade en flicka, så blev det Nova direkt. Vet inte vartifrån det kom men det var bara Nova och vi hade aldrig ens tankar på något annat namn. Jag tycker också Linnea är jätte fint men känns det inte bra för dig då passar det ju inte. Kram

Petra

Tess:ja det e svårt jo Linnea e fint men vet inte självklart blir det de i andra namn ja min mamma hette det i andra namn min mormor oxå;) kram



Kristin:Tack vännen haha faktiskt tycker jag om Nova oxå jag kanske själ det namnet?jag får grubbla vidare på namn kram

Tindra

Vilken mysig mage du har fått, inte många dagar kvar nu ju :)

Lussebullarna var goda, hemligheten är mkt mjölk och ingen kesella, lite nyttigare också ;) .....

Hoppas ni får en lovely day...kram kram