Det gör ont!

åååh jag blir så besviken på min förbaskade arm just nu:(
Har inte sovit särskildt bra i natt pga av värken.
Det enda som tar bort lite av värk är att jag går upp och rör på mig och hur kul är det?
inte konstigt man blir trött på dagarna.
Hela armen domnar bort ända ut i fingertopparna.
Har nu legat i sovrummet med Engla och tittat på barn tv,slummrat till lite men fått så otroligt ont i armen igen.
Är det meningen att jag ska vara uppe 24 tim om dygnet kanske?
Blir så ledsen att det inte hjälper med skenan.
Utan det blir bara värre och gör ondare.
Har aldrig haft sån här jobbig graviditet förut,tur det e sista.
Ska till bm i morgon känns skönt då vill jag kolla upp alla värden man blir ju orolig om ngt är fel när man mår så här.
Jag mådde ju hur bra som helst igår men då sov jag oxå bättre natten innan.
sen blir jag rädd att detta har kommit med svininfluensa vaccinet usch hemska tanke.
Men jag hade lite ont dagarna innan som tur är.

Om det bara kunde försvinna åtminstone denna värk.
idag skiter jag i att gå ut och handla middag fan man e ju som handikappad.

bäst att sluta för nu är min tumme helt borta :(
sandra

Usch vad jobbigt! Hoppas du får någon hjälp av din bm!

vintageretroprinsessa

:( Lider med dig hoppas at det snabbt släpper.

Läste dock att man kan bli förlamad av vaccinationen :(

Hoppas verkligen INTe det hänt dig



massa kramar