Dockor&Bilar på Englas önskelista


Engla läser nya leksakskatalogen:) nu vet jag vad hon önskar sig i julklapp:)


Jättespännande att få hem en leksakskatalog,många fina dockor och även bilar står på Englas önskelista!

Alexandra har kompis hemma och just nu leker de körragömma med Engla:)

Tror jag blev lite piggare av mitt järnintag idag:)har bakat en pepparkaka och tagit en frisk promenad.
Nu är det matlagning för älskling slutar nog snart.

åter till köksysslorna!
Crazyangel

Ja det hoppas jag med... :)



jag älskade att sitta å pricka av vad jag önskade mig i leksakskatalogen när jag var liten:P

Anna

Isabella läste också leksaksreklamen i går och önskade sig en massa :)

Hoppas du blir piggare nu med lite järn.



Kram kram

sussie

Skönt att järnet gjhorde sitt.. hoppas nu att det fortsätter i den riktningen. Glöm inte järnet imorgon!!



Kram

Petra

Crazyangel:haha jo jag med:)



Anna:ja den var visst spännande:) kram



sussie:jag hoppas det fortsätter som igår för idag e det inge bra kram