God natt!

Det blev en fika med Thimmy ikväll ef middan :)
Vi drog iväg till Kista centrum som stänger 21.00 varje dag!
Satt och surrade om allt mellan himmel o jord:)
Önska man kunde göra det lite oftare men lite svårt nu när han bor i övik:)
Imorgon flyger han hem igen den store!

Nu ska jag ta och lägga mig,fattar inte varför jag e så kvällspigg jag tvingar mig verkligen isäng för jag vet hur grinig o trött jag blir på morgonen annars haha.
efsom man sover som en kratta om nätterna så måste man lägga sig i tid;)
alltid e det något elände med en.Är det inte kramper i vaden el tån så domnar handen bort,eller så måste man upp på toa och på vägen dit känns det som bäcken håller på att lossna el nåt man går som en gammal kärring.
sen blind som man e så slår man i tån i sovrumsbyrån el nåt,sen väcker man upp heeeela familjen av petras berömda djungelvrååååål jäääääävlar faaaaan!

Det är mkt konstigt i en gravid kvinnas kropp och tankar.
Drömmer jättekonstigt och får en massa skumma ideer för sig!

Nä nu ska det sminkas av och borsta tänder och hålla andan så jag inte spyr när jag e klar.
alltid ef tandborstning kommer det en harkling bläää så äckligt.
halsbrännan e på gång så nu e allt som det ska;)

Dags att lägga mig brevid min trötta räkätande sambo som oxå e gravid,ja han har käkat räkor sedan i fredags haha.Ska nog sparka lite extra på han i natt så han oxå blir störd i sin skönhets sömn:)

nä nu har arslet domnat bort dags att resa sig upp och hallta in i badrummet.

sov gott på er då och hoppas ni får sova så väldigt gott :=)

puss




vintageretroprinsessa



Hallå mother to be again :)



Mysigt med fika med äldsa barnet :)

Mys pys.



Hoppas att du fick sova gott.



kram

Petra

Jessica:Hallå Hallå där:)ja det var jättehärligt att kunna få sitta ifred med stor Thimmy hehe kram

Therese

låter som en mysig kväll, i kista är jag ofta då jag jobbar nära gallerian. Nu ser jag fram emot att utbyggnaden ska bli klar. Hoppas du fick sova gott och får en fin dag! SV: ja riktigt bra med den nya sängen. kramar