En skengravid och en högravid Tack!

Min käre sambo ville tydligen inte vara sämre än barnen ;)
Han tog en klotlampa och låtsades vara Petragravid.
Vet inte om det var whiskeyn det var fel på eller ??höhö
Ja ja så här snyggt ville han posera i går kväll;)
Tänk vad de slipper undan egentligen,ingen mage och inga krämpor ändå är det dem som är mest trötta och synd om då de är förkylda hmmm konstigt det där.



Snyggt sickan :) e det navelsträngen som ploppat ut?

Själv var jag på ett mindre roligt hummör i förmiddags då jag skulle välja kläder.
Inge bekvämt med jeans så här på slutet direkt och tröjan rullar upp så heeela magen blir kall o bar.
Det är så att mina fina stövlar kommer jag inte i längre :(jag som älskar att gå i fina klänningar och tunikor och tights nu.
Men inge snyggt med tights och gympadojor direkt;)
Bara för att man är gravid behöver man ju inte se tråkig ut,så nu måste jag hitta nya stövlar i större storlek och en rymlig modell för mina tjocka feta elefantfötter.
typ Uggs kanske?
Hatar att gå omkring i obekväma kläder.
Även om det är en 7 veckor kvar så vill man kunna känna sig bekväm.



Big foot and big mama!

Tova

Mysig blogg du har :)

Jag ska också få en liten plutt till januari, fast detta är första gången för mig :) otroligt spännande!

Hoppas ni har en skön kväll!

kramar

Tess

uggs är underbara, köp! :P

heheh vad jag skrattade åt bilden på din gravida man;D hehe

Lotta

Ja visst slipper de undan mycket karlarna, o inte kan de tänka sig in i hur man har det heller !

Jag ska inte klaga kanske, har klarat mina tre ggr utan några problem alls nästan. O jobbade gjorde jag tills da'n innan jag åkte in till BB.

Jag tycker du ser jättefin ut med din härliga mage o gympadojs, det är ju bara några veckor kvar ju !!

Petra

Tova:Tackar okej spännande med första:)kram



Tess:haha ja snygg han var va? kram



Lotta:jepp de slipper ALLT :)Men jag har mått superbra med mina tre barn innan så det är väl åldern nu haha kram

Anna

HaHa! Snyggve!!!

Ja jag vet det där med stövlar och skor kan vara svårt när man är gravid. Kollar själv efter några som kan räcka över vintern. Vet ju att mina snart inte kommer att passa heller. Som du säger bara för att man är gravid så behöver man ju inte se tråkig ut.



Kram kram